• تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۳:۰۰
  • کد خبر : 765
  • چاپ خبر

مسابقه جهانی ژاپن “JDM” همیشه حیرت زده است. من احتمالاً بیشتر از Slay the Spire به Starvaders علاقه مندم. “Haneda Girl” یک بازی است که شما را به یاد مرگ می اندازد ، اما این یک بازی گسترده است. بازی هفته – اتوماتیک

[ad_1] اکنون بازی گوشه ای است که هر نویسنده به طور اتفاقی درباره بازی هایی که او در آن هفته یکشنبه انجام می داد می نویسد. این 494 مین بار است. تقریباً وقت آن است که بازی منتشر شود. بومی سازی ژاپنی نیز فضای خوبی است من این هفته کمی بازی کردم که Haneda Girl

[ad_1]

اکنون بازی گوشه ای است که هر نویسنده به طور اتفاقی درباره بازی هایی که او در آن هفته یکشنبه انجام می داد می نویسد. این 494 مین بار است. تقریباً وقت آن است که بازی منتشر شود.

بومی سازی ژاپنی نیز فضای خوبی است

من این هفته کمی بازی کردم که Haneda Girl آزاد شد. این یک بازی اکشن است که در آن شخصیت اصلی ، قوی ترین بازیکن بازی “Haneda Girl” با توسعه دهنده همکاری می کند تا وارد بازی شود و با دشمنان بدافزار مبارزه کند. من فکر کردم نام شخصیت اصلی نام دیگری است که در نسخه آزمایشی به عنوان “Chichihuakaba” معرفی شده است ، اما در نسخه محصول آن را “Senchi Wakaba” نامیده می شود. عجیب است که وقتی در Kanji نوشته شد ، ناگهان احساس طبیعی می کند.

این یک بازی پاکسازی مرحله ای است که در آن شما همه دشمنان را شکست می دهید و به سمت خروجی حرکت می کنید. هم شخصیت اصلی و هم دشمن وقتی در دنیای واقعی قرار می گیرند ، در یک ضربه می میرند ، بنابراین پایه بازی مخفی است که می توانید از این شکاف استفاده کنید و در حیله های اطراف گرفتار شوید. از طرف دیگر ، شما همچنین می توانید با یک اسلحه و زره یک مکانیک با یک مکانیک تماس بگیرید و از آنها سوار شوید و از جلو جدا شوید. باز کردن اسلحه و موارد دیگر به نمره بالایی نیاز دارد و برای انجام این کار باید به شخصیت اصلی تسلط داشته باشید ، اما اگر فقط می خواهید مکانیک را پاک کنید بسیار قابل اعتماد است. اگرچه این یک نوع کار است که هنگام مرگ به یاد خواهید آورد ، اما احساس می کنم افتتاحیه گسترده ای دارد.
توسط تاجیرو یاماکاکا

آخرین کلیک غم انگیز است

من “POCO” بازی کردم. سرگرم کننده بود ، خیلی طولانی یا خیلی کوتاه ، دقیقاً مثل تماشای یک فیلم. یک مورد وجود داشت که من به راحتی نتوانستم پیدا کنم ، اما همچنین خوب بود که بدون اینکه دچار مشکل شوم ، توانستم روی داستان تمرکز کنم. تمام مکانهایی که ظاهر می شدند دوست داشتنی بودند ، و سایر شخصیت های زیر منحصر به فرد و جذاب بودند ، نه تنها Homunculus بلکه سایر شخصیت های زیر. در هر صحنه ای که من در مورد آن صحبت می کنم ، ناامید کننده است که می بینم که گفتن چیزی بیشتر غیرممکن است.

در حال حاضر ، فقط نسخه انگلیسی وجود دارد ، اما بعید است که کارهای فارغ التحصیلی به پشتیبانی چند زبانه نیاز داشته باشند. البته ، من فکر می کنم بهتر است فردیت شخصیت ها را درک کرده و از آنها لذت ببرید ، اما فقط نگاه کردن به شخصیت ها می تواند داستان را بیان کند ، بنابراین این مشکل نیست. عناصر حل رمز و راز خودشان چندان دشوار نیستند و نکاتی برای کمک به شما در بازی وجود دارد ، بنابراین این اثری است که هر کس نمی تواند فقط به دلیل انگلیسی باشد ، مرعوب شود.

یک مورد که من را آزار می دهد ، خطوط Poco است. این فقط یک خط از صداهای طنز و طرح های نامشخص است ، اما فکر می کنم این امکان وجود دارد که این ترتیب منظم باشد و می توان آن را رمزگشایی کرد. درست مانند سایر خطوط ، به زبان انگلیسی ، به همان اندازه رمزنگاری ساده دشوار است ، بنابراین فکر می کنم با جمع آوری خطوط POCO در یک تصویر شروع می کنم. خوب ، اگر کلید با هر خط تغییر کند ، من نمی توانم دست یا پا بگیرم.
توسط ماشین چمن زنی

قسمت دلپذیر Roguelike

من این هفته در حال بازی Autologue بودم. این یک کار Roguelike است که مهارت ها و شرایط فعال سازی را برای ایجاد الگوهای مبارزه اتوماتیک ترکیب می کند. مهارت هایی که تمرکز اصلی طراحی رفتاری است ، علاوه بر تأثیر حملات و دستیابی به BUFF ، انرژی مصرف را نیز شامل می شود. این مهارت ها با تغییر مجموعه شرایط و ترتیب فعال می شوند. به عنوان مثال ، هنگام حمله دشمنان می توانید از مهارت های دفاعی استفاده کنید ، یا از مهارت های خاص فقط برای نوبت های تعیین شده استفاده کنید تا با استفاده از ترکیبی از مهارت ها و شرایط فعال سازی ، اقدامات جنگی خودکار را طراحی کنید. شرایط اساسی رفتاری را می توان در هر زمان از طریق مصرف منابع به دست آورد. همچنین مهارت هایی با معایب ، شرایط خاص با جلوه های اضافی و یادگارهایی وجود دارد که می توانند بازی را به طرز چشمگیری تغییر دهند ، و اگر آنها به درستی با هم کار کنند ، می توانید ترکیبات قدرتمندی را فعال کنید. همچنین نمایش پیش بینی کننده نتایج را بر اساس طراحی رفتاری ، سرعت دو سرعت و عملیات مجدد ارائه می دهد و آن را به یک قطعه قابل پخش تبدیل می کند.

من فکر می کنم همه بشریت عاشق هم افزایی چشمک زن آثار Roguelike است. به نظر می رسد این کار این نکات برجسته را استخراج کرده است و به دلیل اثر هم افزایی ، قدرت کاملاً تغییر کرده است. بسته به ترکیب ، می توانید ساختهای قدرتمندی و چشمگیر مانند حلقه های بی نهایت ، کاهش هزینه و نوبت های اضافی ایجاد کنید تا از اقدامات حریف خود جلوگیری کنید. روش های مختلفی برای نامگذاری آن Roguelike وجود دارد ، اما این بازی یک بازی سرگرم کننده است که می توان با مهارت ها و یادگارها ضرب کرد.
توسط کویچی یوکویاما

آتش

من در حال بازی Nitro Express بودم. مأموریت برای از بین بردن هواپیماهای بدون سرنشین خودمختار در یک منطقه اداری به نام Uchitoroshi انجام خواهد شد. انواع مختلفی از سلاح ها وجود دارد ، اما اساساً هیچ محدودیتی برای تعداد گلوله ها وجود ندارد و می توانید برای همیشه به تیراندازی آنها ادامه دهید. همچنین جالب است که قدرت با تغییر در وضعیت وضعیت تغییر می کند. هنر پیکسل نیز در یک فلاش حرکت می کند و گفتگوی کم نور را رنگ می کند.

در حالی که احساس خوبی دارد ، گیم پلی به طرز حیرت انگیزی سخت است. شاید به این دلیل که دشمنان کوچک کاملاً پرخاشگر هستند ، باید برای جلوگیری از آنها تلاش کنند. علاوه بر این ، افراد زرهی باید ویژگی های سلاح هایی را که حمل می کنند در نظر بگیرند. در حال حاضر داشتن یک شعله ور واقعاً مفید است. من شخصاً شیوه برخورد با اسلحه ها و LMG ها را به خوبی پیدا می کنم.

این یک بازی طنز بود ، تقریباً مانند یک انیمه که بازی سرگرم کننده بود و این یک بازی سرگرم کننده عالی بود. با این حال ، به ناچار لحظاتی بود که عملکرد صفحه نمایش دیدن دشمنان و گلوله ها را دشوار کرد و جو تجارت بین ظاهر و عمل بود. ممکن است برخی از قسمت هایی وجود داشته باشد که به دلیل فاصله بین بصری و گیم پلی احساس مشکل تر از آنچه تصور می کردم. با این حال ، مشکلات نیز وجود دارد ، بنابراین اگر شما مبارزه کنید ، ممکن است ایده خوبی باشد که تجهیزات خود را مرور کرده و سطح دشواری را پایین بیاورید.
توسط کوزوکه Takenaka

ژاپن ، در حالی که برخی از گله ها

من در حال بازی “JDM: استاد رانش ژاپنی” بودم. این یک بازی مسابقه جهانی باز از لهستان است که در بخش داستانی Gunju قرار دارد. جهان بسیار جادار و متراکم از مناطق روستایی تا مناطق شهری و مناطق مسکونی است. در حالی که جزئیات کوچک مانند کوچه های باریک و جاده های زیر مسیرهای مرتفع به سبک ژاپنی است ، اما چند مکان باورنکردنی ژاپنی نیز وجود دارد. این یک ژاپنی مانند و در عین حال متفاوت و سورئال است ، طعم نفیس می بخشد.

بخش اساسی مسابقه یک سبک کامل است که به آن حس سبک می بخشد. چند مسابقه ساده وجود دارد که هدف آن رسیدن به صدر است ، اما تمرکز اصلی نژادهایی است که شما در مقابل حریف برای امتیازاتی که از طریق رانندگی در بازه زمانی یا دوره به دست آورده اید ، در مقابل حریف رقابت می کنید. برخی از نژادها وجود دارد که باید پشت حریف خود بچسبید و “اگر سریعتر اجرا کنید” رانش کنید ، به جایی نخواهید رسید. من شخصاً در ابتدا می خواستم مسابقات ارتدوکس را انجام دهم ، اما همانطور که من به بازی ادامه دادم و از آن آویزان شدم ، شروع به لذت بردن از آن به عنوان یک بازی رانندگی آکروباتیک کردم.

با این حال ، همچنان که آنها همچنان به حرکت در می آیند ، مستعد تصادفات هستند و یک اشتباه کاملاً کشنده است ، بنابراین تلاش مجدد تمایل دارد که دشوار شود. این تصور را پیدا می کنم که اگر بارگیری در طی یک آزمایش مجدد دیگر سرعت یابد ، بازی بسیار ساده تر خواهد شد. به نظر می رسد که در آینده با به روزرسانی های عمده گسترش خواهد یافت ، بنابراین من مشتاقانه منتظر محتوای جدید و پیشرفت های QOL هستم.
توسط Hideaki Fujiwara

رئیس نهایی واقعیهمچنین سخت است

من واقعاً در Steam Starvaders هستم. من درست عاشق آن بودم. من تقریباً آن را تمام کردم Starvaders یک بازی است که ساخت و ساز عرشه را با عناصر شبکه ترکیب می کند. به نظر می رسد که به نظر نمی رسد مشکلی باشد ، اما بسیار خوب و برجسته است.

ساخت و ساز عرشه تمایل به تاکتیک اعداد قدرت (یا عناصر درگیر) دارد ، اما در این بازی تقریباً هیچ پارامتر وجود ندارد. با حمله می توانید دشمن را شکست دهید. حتی اگر سپر را خراب کنید ، حمله دو بار غرق می شود. خود کارت حاوی “شماره های قدرت (قدرت حمله و غیره) نیست ، بنابراین” چگونه به دشمن ضربه بزنید “مهم است. این مهم است که بدانید چگونه می توانید برای حمله به حمله حرکت کنید. این جالب است که وزن” حرکت “بسیار بالا است. سمی 3 نوع شخصیت وجود دارد و 9 راه برای پخش وجود دارد ، بنابراین راه های مختلفی برای راه اندازی وجود دارد ، مانند عکسبرداری بسیار زیاد ، و موسیقی لندری ، تهاجم و تنظیمات تهاجم و تنظیمات. تنظیم سریع به وجود می آید ، و من آن را خیلی دوست داشتم ، و این به یک بازی که دوست داشتم ، مانند “Slay the Spire” تبدیل شده است.

من تمام شخصیت ها را پاک کردم و پایان واقعی را تماشا کردم ، اما هالی مورد علاقه من است. چون قوی است مرجان حمله اتوماتیک را قرار دهید ، دشمنان را جابجا کرده و نابود کنید. این ممکن است ساده ترین استراتژی برای دستیابی به آن باشد. از طرف دیگر ، نگهبانان (انواع احضار) جالب نیستند. این بازی کمی پیچیده است زیرا شما حرکت می کنید و حمله می کنید ، اما سیستم های احضار همه در مورد احضار هر نوبت است ، بنابراین این یک درد است. اما این یک بازی است که من واقعاً دوست دارم.
توسط آیوو کاواز

[ad_2]

لینک منبع

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.